Sport & Gezondheid/Hobby & Lifestyle
Typography

020 Amsterdam Lifestyle - Op woensdag 8 september lanceerde het Nederlandse Sissy-Boy de allereerste en exclusieve capsulecollectie in samenwerking met Rachel van Sas, beter bekend van het Instagram account De Huismuts. Het designteam van Sissy-Boy ontwikkelde samen met de populaire online ondernemer influencers, bekend van haar bohemian stijl, een unieke mix van woonaccessoires en fashion, inclusief mini-me items, geïnspireerd op haar Indonesische roots.

Warme tinten gecombineerd met elementen uit de jungle vormen de inspiratie voor onder andere sierlijke kussens, weelderige accessoires, een prachtige jurk en de leukste rokjes. De exclusieve collectie is vanaf nu online en in de Sissy-Boy winkels verkrijgbaar.         

Sissy-Boy x De Huismuts       
Met haar bijzondere kijk op het leven, inspirerende looks en twee prachtige dochters is Rachel van Sas een graag gevolgde influencer op Instagram. Het is daar waar zij haar volgers een kijkje in haar – voor velen – inspirerende leven geeft en hen onder andere voorziet van tips met betrekking tot interieur. De samenwerking met Sissy-Boy is voor Rachel dan ook een droom die werkelijkheid wordt.
Zo post ze eerder dit jaar op haar account: “Het ligt al sinds september 2020 op het puntje van m’n tong en nu kan ik het eindelijk van de daken schreeuwen: ik heb een HOME collectie ontwikkeld samen met mijn all-time favorite @sissyboy1982! Pinch me!”.
Ook Kathelijne Osterloh, hoofd van het design team bij Sissy-Boy is blij met de samenwerking: “Dit is de eerste samenwerking voor Sissy-Boy en we zijn ontzettend trots op het resultaat waarbij we samen zo goed de authenticiteit van Rachel hebben kunnen vangen en het de perfecte match is met Sissy-Boy. We zaten qua smaak helemaal op 1 lijn.” 

De collectie: een echte treasure hunt
In de collectie, die Rachel samen met de ervaren designers van Sissy-Boy ontwikkelde, reizen we met Rachel terug naar haar Indonesische roots. Uit deze reis is een prachtige - op batik geïnspireerde – print ontstaan die terug te vinden is in zowel de woonaccessoires als de kleding. De kers op de taart van deze capsulecollectie is de kleine mini-me fashioncollectie. Van een zwierige maxi jurk met een met de hand geïllustreerd batik dessin, velvet kussens en een poef in animal print, tot een door Rachel ontwikkelde geurkaars. De collectie is een perfecte weerspiegeling van wie Rachel is, met de vertrouwde kwaliteit van Sissy-Boy.
Rachel: ‘Het gevoel dat ik hoop dat mensen bij mijn collectie zullen krijgen is dat ze op treasure hunt zijn geweest en een item te pakken hebben dat heel bijzonder is en ook niet iedereen heeft. Dat straalt deze collectie ook echt uit!’.

Meer informatie over de collectie is te vinden op www.sissy-boy.com.

Over Sissy-Boy          
Sissy-Boy is een uniek mode- en lifestylemerk met vandaag de dag meer dan 40 winkels in de Benelux. Sissy-Boy is een merk met Nederlandse roots en een mondiale levenshouding. Een merk met een verhaal. En dit verhaal gaat, naast kleding, ook over eten, drinken, verzorging, styling en nog veel meer. Het draait hierbij om combinaties en om de bijzondere verbindingen en ervaringen die daaruit ontstaan. Mode met interieur, styling met living, een jurk met accessoires. Samen met Sissy-Boy geef je vorm aan de basisbehoeften van je leven. Het credo van Sissy-Boy luidt daarom: Life designed with Sissy-Boy.

Sport & Gezondheid/Hobby & Lifestyle

Sport Vrije tijd Lifestyle Gezondheid

22 september 2021

Categorieën Sport Vrije tijd Lifestyle Gezondheid op NLmagazine

D Reizen

Center Parcs